8 Eylül 2016 Perşembe

Okuma Maratonu #1



Merhabalar... Bugün çok güzel bir aktivite ile karşınızdayım!


 kitapsayfalarii yaz tatilinin kapanışı birbirinden güzel kitaplar ile yapmak adına harika bir kampanya başlattı. 1-19 Eylül arası olan bu etkinliğe her ne kadar geç dahil olmuş olsam bile bu beni gururlandırdı. Okumak güzel şey ve bu güzel insanlar ile daha da güzel...

  Siz de bu belirli tarihler arasında elinizden geldiği kadar kitap okuyun. Ne kadar çok kişi olursak o kadar güzel olacaktır...

  Ve bu harika organizasyon için Fatma Başar ve değerli dostu Aslı'ya teşekkürü borç bilirim.

İşte benim okuma listemden kesitler...


1. Paravan - Tim Weaver
2. Stephen King - Christine
3. Uçurtma Avcısı - Halit Hüseyni
4. Melekler ve Şeytanlar - Dan Brown
5. Ölüm Patikası - Tim Weaver
6. Bahçemde Yeşeren Ümitler - Debbie Macomber
7. Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber
8. Bir Yumak Mutluluk - Debbie Macomber
9. Sol Ayağım - Christy Brown
10. Bigeran - Burak Turna

Hepsi de harika kitaplar ve umarım zamanım yeter...

Ayrıca olur da erken bitirirsem ya da sarmayan kitap olursa iki tane de yedeğim var...


1. Adalet - Ann Leckie
2. Cehennem - Dan Brown

Cehennem'in filmi çıkacakmış bu sebeple mutlaka okunmalı...

İşte benim listem böyle. 

Uzun ve güzel bir maraton !


4 yorum:

  1. Debbie Macomber kitapları bir ara ne kadar popilerdi ya... Görünce duygulandım. Tatlı tatlı hikayeler okumak bazen çok iyi geliyor insana. Severek okumuştum. Umarım sende seversin ve listelerimizdeki bütün kitapları okuyabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle dediğine göre seveceğime eminim :) sıkı ve güzel bir maraton. hepimiz hedeflerimizi tamamlayacağız ! buna kesinlikle inanıyorum :D

      Sil
  2. Sende benim gibi maratona geç katıldın ama çok güzel kitaplarla katılmışsın. Cehennem'i çok bekletme çok güzel kitaptır. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet... Biz sanki biraz geç kaldık ama olsun harika geçicek gibi <3 Cehennemi o kadar çok okumak istiyorum ki anlatamam... Senin kitaplarına da ba-yıl-dım! Bitireceğimize eminim ^^

      Sil